Shoba Al Khoir

Final exam bakal menjelang 3 hari lagi.. dalam saat menelaah Bio notes tetiba rase penatnya.. banyak sangat nk kena baca..

relax kejap bukak lah youtube lagu WINTER SONATA,.(ni pun sbb akk kesayangan ni tetiba share) haha,pakai instrument punya.. tetiba teringat hal pagi tadi.. 

"adik kol ayah jap,, suh kol linda, linda xde kedit ni,,',, rupanyaa bukan adik jaa. yg lain sume kol ayh suh kol linda.. hehe.. mengamatinya adalah satu amanah yang harus aku urus kan,, n alhamdulillah  selesai.. tapi pengorbanan mak dan ayah buat memang insyaAllah sampai mati aku akan inagt,, supaya nk didik SIAPA KAU NK BERLAGAK SOMBONG DEPAN MAK AYAH KAU.. ha.. tanpa mereka x sampai aku kesini..

Teringat pulak semalam,, mak tanya dalam group.. adik dan linda da mkn ke? waktu tu pukul 11++ ,
"sudah makk..sudah makn..linda makn maggi..hahhaaha. "   dlm masa critical ni da mlas nk keluar pi bli mknn.. semua nya nk segera.. tup tup pukul 3 ptg tu.. 4 missed call... Hairan aku knpa ayh kol ni.. lalu aku pinjam fon sahabat ni lalu kol lah ayh


Rupanyaa Allahu..  perkataan maggi tu da risau kan ayah... bertanya "linda da mkn blom?, ade duit ke x? , kalo xde duit cakp laa," mmm ade duit tapi itu lahh kasih sayang seorg ayh,, walaupun depan- depan x tunjuk.. kalo linda kol ayah ade je nk pass kan yg lain.. sbb ayh x tau nk cakp ap.. huhu

mm apa semua ni?? 
ini adalah bingkisan rindu dari anak perantauan


Comments